.

.

قـــبل ... و بعــــد  

Posted by: فاتيما in



قبل البـــؤجـــة
___________________


قولت الحق بؤجة الخير ...آبى هانم بتنجانى
تيجى نحس ببعض ..أحم
د عبدالعدل أما بعد
أنا جاية يا بشر ...صيدلانية طالعة نازلة
الحمدلله ...... وش الخير داليا قوس قزح
البؤجة بؤجتنا 2
كشف حساب + بؤجة الخير ...خالد همس الاحباب
يا خيخين يجازيكم خير الخيرين .
.بت خيخة و أى كلام
تفاصيل البؤجة ...خالد همس الاحباب
تحديث عن البؤجة ...مصطفى ريان






بعد البـ
ــؤجة
_______________

صحبة ورد ....صيدلانية طالعة نازلة
كالعادة إستمتعت بلقاء حبايبنا ...وليد هى و ظروفها
طول ما فى خير هنعيش ...كيــــارا عالم مولان
تحية فوز و محبة للأهلى ...+ بؤجة الخير ..ابداعات شاب ثائر
البــؤجة دى ...قديمة ...خالد همس الاحباب
أنا جييييييييييييييييت ...منونا وحــــد شــــاى

мαησηα





ربنا مخلقناش نتألم
عادى بنغلط و ... بنتعلم
و الدنيا حلوة
و الله حلوة
اوعى
تسيب نفسك
و تسلم



This entry was posted on السبت, مايو 01, 2010 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the .

20 كــــلام بيطــبطـــب عـــلى قــــلبى و روحــــى

بعتذرلكم جدااااااااا يا جماعة
لأنى مش قادرة اكتب بوست بسبب الارهاق
معلشى ى ى ى ى

كل بؤجة و انتوا طيبين و متجمعين دايما ف الخير و البركة بقى قى باقى البوستات الحلوة المذكورة عاليييييييه

كل الشكر و التحية للناس الحلوة اللى جت امبارح و خلت اليوم حلو و مميز كالعادة

بحبكم

و بس

إيه الكروتة دى يا طماطم:)
خلاص انا مستنية لما الارهاق يخلص وتكتبينا عن اليوم
انتِ عارفة قد ايه بيبقى نفسى اوى احضر معاكم واتقابل معاكم وجها لوجه
ولان ده غير متاح ليا على الاقل حاليا
ببقى مستنية فى كل تجمع بوستاتك المميزة اللى بتحسسنى انى كنت معاكم

ولذلك ومن موقعى هذا بطالب سيادتكم بسرد تفصيلى عن اليوم

وخدى وقتك عادى انا معاكِ:)

و يارب دايما متجمعين فى الخير

بحبك فى الله

ربنا مخلقناش نتألم
عادى بنغلط و ... بنتعلم
و الدنيا حلوة
و الله حلوة
اوعى تسيب نفسك
و تسلم

مش هسيب نفسي
مش هسلم
كل بؤجة وأنتم في خير
ربنا يديمها عليكم يارب
ويتقبلها منكم

فاتيماااااااااااا


الدنيا حلوه والله حلوه
من اجمل اغانى انغام
اجمل حاجه حصلت لى امبارح هما حاجتين الصراحه الاولى انى سمعت صوتك
ان شاء الله اشوفك عن قريب عندنا هنا وتشرفى وتنورى

ربنا يقدرك على فعل الخير يارب

زهراء

جزاكم الله كل خير وفي ميزان حسناتكم ان شاء الله
انا عايزة اقول حاجة كمان بس مش عارفة اقول ايه
مش مهم بقى
اهم حاجة
اموااااااااااااااااااااه وحضن كبير

تكرمي علي اللينكات وخلاص وربنا يقومك بالسلامة في امان الله

ماشاء الله عليكم يارب متجمعين فى الخير ديما

ربنا يقويكى ياتيما وديما فى الخير يارب

واعملو بقى حسابكم عندنا المره الجايه فى اسكندريه ولا مش عايزين تبلبطو فى البحر ايوووووووووووووو هههههههه

ياريت والله تنور الدنيا هنا

ربنا يجعلو فى مزنكم كلكم يارب

كل بؤجة وانتم طيبين و بألف خير و ربنا يقدركم دايما على الخير و الثواب

رنا

وحشانى كتييييييير ياتيما أنا جاية أسجل حضور بعد غياب وأسلم على الغاليين

دمتى بكل الخير والحب والسعادة

موش مهم تكتبي
المهم انك اتبسطي
ويارب يذيح عنك التعب والملل
اللهم امين:)

انا برضه اتخديييييييييت
قلت خير
بس الحمد الله
تتعوض ان شاء الله
يفرح قلبك اكتر واكتر
اموااااااااااةة

سلامتك من الارهاق يا فاتيما
وبجد كان اليوم حلو قوي بفضل وجود كل الناس الجميلة وطبعا انت على راسهم
لك كل الود والتحية

موجز نشرة أخبار الخير

:-))

خساااااااااااااااره
فاتتنى تلك الؤجه
كنت فى اجازه وقاعد ومفيش حاجه اعملها
خساره اوى كان نفسى اجى
لكنى كنت منقطع عن التدوين وما اعرفش
يلا تتعوض ان شاء الله
ودايما متجمعيين فى الخير

يا سلام
ايه ده ان شاء الله
من امتى ده وانا نايم فى بيتنا وحاطط فى بطنى شادر بطيخ وبقول فاتيما عملت الواجب وطمنت الناس وما فيش داعى اكتب بوست
ادخل الاقى حضرتك منزلة موجز باللينكات
سبحان الله
عامة انتى اللى ابتديتى وما تزعليش من اللى هيحصل فيكى من السادة المدونين والمتابعين
سلام يا مرهقة

نفسي احضر لقاءات زي كدة بجد
بس للأسف ظروف الغربة
للغربة ضريبتها برضة
بالتوفيق

جعله الله في ميزان حسناتكم جميعا ان شاء الله
دمت بكل الود

ربنا يقدركم على فعل الخير دايما


مستنيه يوم اسكندريه على احر من الجمر

وحشتينى

تصدقى وحشانى خالث خالث من ساعه لما سيبتك دا انتي بتوحشيني وانتى معايا

فاتى بجد انا بحبك اوي اوي اوي ومش ممكن اتخيل ان فى حد زيك كدا

اللقاء كان جميل بيكي اووووووووووووي

ازيكم كلكم كده على بعضكم

شكلها الغيبة طولت لدرجة إني مش عارف أفهم بعض الكلمات .. يعني إيه بؤجة؟

أرق تحياتي للجميع

إرسال تعليق