.

.

خــــــطــــاريــف .... 12  

Posted by: فاتيما in



This entry was posted on الأحد, أكتوبر 09, 2011 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the .

15 كــــلام بيطــبطـــب عـــلى قــــلبى و روحــــى

اللى بيحب قوى


مبيزعلش قوى


هو بيخاف على بيحبه

قوى قوى

بس

و الله ... اللى عاجبه يتكحل


طب حاضر دلونه على محل الكُحل الله يخليكوا


(:(:


.............

بس على فكرة هى ألا نشوووووف

(:

رااااااامى

ازيك ؟

انا بتفرج ع الجزيرة مباشر
ومقهورة


يا رتنى كنت هناك
معرفتش عن المسيرة دى
و الا كنت نزلت
وماما رافضة تنزلنى ..


ولاد الكلـ............دول


يسقط يسقط حكم الكلاب


حسبى الله ونعم الوكيل فيهم

هو فيه ايه فى الجزيرة مباشر


خضتينى

هوه فى ايه

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

طمنينى لو سمحتى يا فاتيما

عرفت خلاااااااااااااااص


شغلتها على النت






ما انا كنت عاوز اتكلم عن الموضوع ده فى المدونة


بس المشكلة اللى ميشوفش من الغربال يبقى أعمى

دة الأقباط شُداد قوى بقى

قتيل


و 20 مصاب فى الجيش

(:(:

حسبى الله ونعم الوكيل


الوضـاعة
تتجسد


ربنا ينتقم منهم

ربنا ينصرنا كلنا يا رامى

انا متأكدة ان اللى هناك
أقباط ومسلمين سوا

لو كنت سمعت عن المسيرة دى
كنت روحت


بس م التويتر
فيه هناك
مصريين وبس

مصريين وبس

حسبى الله ونعم الوكيل

ربنا ينصرك يا مصر
ويخلصك من حكم الخسيس

فاتيما

انا مخنوق مش عارف اقول ايه و اعمل ايه

ياما حظرنا من التعصب التعصب بيولد تعصب

مش عارف بجد مخنوق مخنوق مخنوق

لا يوجــــد ما هو أشــــد خطــــرا
على مبـــادىء انســان
من حــــالة اليــــأس

اخاف على نفسى من حاله اليأس هذه
ادعو من الله ان يعدل حال البلد ويحفظ مصر من كل انسان بيخرب فيها ونعبر الى بر الامان عن قريب باذن الله
دومتى مبدعه ام يوسف
تحيـــــ yara ـاتى

ومين مش مقهور من اللي بيحصل
امبارح نبقى بناكل في طبق واحد والنهارده الناس تمسك في بعضها
يارب الهدوء والامان والاستقرار لمصر واهلها
ان شاء الله بكره احلى
تحياتي

ازيك يا فاتيما

قصيرة الخطاريفة المرة دى

سبتلك تعيلق صحيح ع الخطاريفة اللى فاتت بس لقيت استاذ ابراهيم رزق بيقولى انى علقت عنده هو بدل ما اعلق عندك فقلت خلاص خليها كأنى علقت

اسمحى لى ابدأ بالجزء اللى يخصنى :)

الله يبارك فيكى ياقطتى وانا باهدى فرحه النجاح دى ليكى انتى وستوته وبابا هانى والقدر وانا وحنين القلب وقطه وايمى انتم اكتر ناس كانت معايا وبتشجعنى وحاسيين بيا :))

امال بالنسبه لباقى البوست هاخد منه اللى احسه وأهو كل يغنى على ليلاه ياستنا :)



الوحــــــدة .... قـــدر
**********
بس قدر مؤلم وبايدينا نغيره


يعاقب بغرامة لا تجاوز 500 جنيه
من كان اسمه مقيدا بقاعدة بيانات الناخبين
وتخلف بغير عذر عن الإدلاء بصوته
في الانتخاب أو الاستفتاء
*******************
اسمى مكتوووووب؟؟؟؟؟؟



الا نشوف
*************
باعشق الكلام عنه وباعشق مصطلحاته :)
ربنا يرجعوا لنا بالسلامه



أفضـــلى قـــولى لروحــــك أنـــا كويسة لحــــد ما تبقــــى كويسة
***********
الاساس ان يكون عندها امل انها هتبقى كويسه
هى لو مفيش جواها امل عمرها ما هتكون كده مهما قالت لروحها



و الله ... اللى عاجبه يتكحل
************
صـــــح واللى مش عاجبه يرحل




الرضا ف الحب عــــبادة
*****************
اللهم اجعلنا منهم :)



يا طـــعم المــرار و فـــيك السكــــر
***************
حلوه قوووووووووى الجمله دى



لســت غـــنيا
الا اذا كــنت تمــلك شــيئا لا يمكــن شـــرائه بالمـــال
*****************
بالمقياس ده يبقى انا من الاغنياء ولله الحمد :))


مبقتش عـــاوزة حــد يحــبنى قــوى عشان ميزعلـــش مـــنى قـــوى
********************
على فكره انا بحبك قوى وعمرى ما افكر ازعل منك ابدا :)


تسلم خطاريفك ياقلب البحر

إرسال تعليق