.

.

كـــاف على كـــاف  

Posted by: فاتيما in










مش
 هقـــدر
أكـــون لغـــيرك
لمجــرد أنـى ...  
 مقــدرتش أكـــونلـك !!


--------------------------------------
التدوينة 
من وحى كاف خيخة
كاف 3 .... عاشقة الرومانسية
من وحى الكاف مع الأختلاف .. داليا my corner
" مرة كمان " كاف ... Baskouta

This entry was posted on الأربعاء, يناير 18, 2012 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the .

26 كــــلام بيطــبطـــب عـــلى قــــلبى و روحــــى

اسمحيلي يا طمطومة
اقتبس تعليقك عندى
واعلق بيه عندك


يا
لهو
بالى
ياما

الالغاز كترت عندك قوى يافاتيما
بس هل هذا يتفق مع المثل القديم القائل
لو دامت لغيرك ما كنتشى وصلتلك """كل لقاء فاتيما لا بد له من فراق مهما طال كما ان كل فراق هو فى طريقه الى لقاء
ولكن هل هذا برغبتنا او برغبة من دبر هذا اللقاء ولم يحفظ قدره وخسر كثيرا وخسرنا معه ثقتنا بالآخر

ازيك يا فاطمة؟

ادعيلى :)

جميلة
فعلا معاكي حق لو السبب الوحيد انك تكوني لغيره هو تعويضك عنه واحساسك انك مقرتيش تكوني ليه
هيبقى ظلمتي الطرف التالت (مش بتاع المجلس العسكري طبعا)
وقبل ما تظلمي الطرف التالت هتظلمي نفسك طبعا
لا يزيل حب الماضي الا حب اقوى منه
تحياتي ليكي

بت خيخة وأى كلام
---------------

بجــد يا نــونــو ؟!

عموما يا خوختى
كافك استفزيت كافاتينى
وعالله حد يطلعلنا ببوست
3 كـــاف بقى

:)

ويا لهو بالى ياما
برضــو

faroukfahmy58
-------------

لا لغز ولا حاجة
حضرتك أقرى بوست خيخة الجميل
هوه اللى خلانى اكتب التدوينة دى

كلام حضرتك فكرنى بإبراهيم ناجى
وام كلثوم


يا حبيبى
كل شىء بقضاء

أخ يانى

.........
حضرتك بتيجى دايما
ومعاك الكلام الحلو
والدندنات الأحلى واحلى

عمرو فكرى
---------

انتا متطلبش يا عمرو
لا انتا ولا ريرى

ربنا يسعد ايامكو
ويريح بالكو

انا لسه سألة عليك النهاردة والله
وبعتالك الصباح مع نصك الاحلى
بإعتبار إنك النص الحلو
:)

انا بخير الحمدلله
انتا اللى مالك ؟!

مصطفى سيف الدين
---------------

الله يفتح عليك يا مصطفى

الطرف التالت دا
لا محل له من القلب
ما دام مسكون بصاحبه الذى يملكه
ويملك صاحبته

و محدش عشان ينسى حد
يدور على حكاية جديدة
او حاجة تنسيه

ينسى
وقت ما المفروض ينسى
لما يكون متقدرله ينسى
مش بالوقت او الفرصة


بس كدا
:)

اشعر بالاحتياج اليك
يا له من شعور قاسى
يجتاحنى كالاعصار
يهز كيانى كالبركان
الشوق اليك يصهرنى
يفتت اعصاابى
يدخلنى فى موجه عاتيه
من الافكار ويلقينى
ظننت ذات ليله انى طردتك من قلبى
واغلقت خلفك كل الابواب
ظننت اننى احكمت اغلاق جميع المنافذ
حتى لا تعود لحياتى مره اخرى
ولكنى نسيت ياسيدى – او تناسيت-
انك تسرى حولى مثل الهواء
تحيا بداخلى مثل الدم
نسيت ياسيدى بــل تناسيت
انك موشوم على قلبى
ولن يزيل هذا الوشم الا احراق القلب ذاته
لا اخفيك سرآ انى حاولت مرارآ احراقه
وفشلت محاولاتى لانك تسكن فيه
مثلما تسكن الروح الجسد
اما آن الاوان لتعود اليّ ؟؟؟؟
أما أن الأوان لتحيى جسد ميت؟؟
*******
خطاريف قديمه فكرتينى بيها :)

الغير معرف
---------

كان نفسى أقولك
إحترم نفسك
بس مش نافع خالص
لأنك شكلك كدا
غالبا
اتولدت
و كبرت
وعشت وسط ناس ...
وانتا متعرفش كلمة "إحترام" دى
اصلا معناها ايه

فبلاش اتعب نفسى معاك احسن

عاشقة الرومانسية
----------------

يا دودو
يا شقاوة

الخطاريف دى حزاينى
احدفيها ناحيتى
ومتركزيش فيها
خليكى مع البحار بتاعك
وافرحى يا بت
امسكى ف الفرحة وتبتى
وفرحينا معاكى
وسيب لى انا النكد
هع هع هع
ضوحكة شوريررررا جدا

:)

ربنا يسعدك يا قطتى

لام ألف

الباقي عند نور

سبحان الله قلنا نظام الكلام ليكي ياجارة ونظام افهم ياللي في بالي قلتي لا....قلنا حليوة قلتي نظارتك مش مظبوطة ...لعلمك والله نضارتي لسه جديدة نوفي

مصرى جدا
--------

اللام ألف دىلوحدها ... لا
ولو زودناها ع الكاف هتبقى .. كلا

النور دا
معروفة خالص

نوران خيخة خوخة
صح
:)

طييييييب

Tarkieb
-------


لأ المرة دى الكلام ليكى يا جارة فعلا
ونوران هيا اللى شدتنى اكتب كاف على كافها الحلوة دى ....

:)

نضارتك نوفى ؟

يبقى لازم
العيب في الصورة المتصورة بقى


وش مصّر الحاحاً .. يغيظك

:)))

موشكرين يا فندم
بجد
على ذوقك

ازاي الكاف دي حلوة كده :)))))))))
مش حل انك عشان معرفتيش تكوني ليه تدوري على غيره يمكن يخليكي تنسي يبقى هتظلمي نفسك و تظلمي التالت
رائعة كافك و رائعة كاف خيخة
همخمخ كده يمكن اكتب كاف رابعة :)))))))))
تحياتي لقلبك الابيض :)

الأخ الغير معرف
-------------

سؤال بسيط
ومتجاوبش مش مهم ...

هوه السفالة دى ملهاش حد
توقف عنده ؟!!!

أفكار مبعثرة
------------
لأ يا فوكيرة

اكتبى كاف خامسة
عشان جاى على بالى
أقول كاف رابعة ...
بس خليها هنا بقى


-----------------


همستك
حزنك
وجعك
مرحك
غضبك
قسوتك
حنانك
رقتك
جنونك
قربك
كبرياءك
صمتك
عنادك
كلماتك
حبك وبعادك
و كل أشيائى الحلوة
إذا بها ... تنتمى إليك
و تكبر بك
و تأتى منك
و لا تستغن عندك
و كلها ...
تنتهى بحرف كاف ... ك

---------------------------

انا نفسي اعرف شئ

تدويناتك ممتعه بكل احجامها التدوينه الطويلة اقراها و لا اشعر بالملل

و التدوينه ذات السطرين تأخد مني وقت اكبر في التفكير ورا معانيها

و هنا لا تعليق


تحياتي

الكاف بتاعتكم استفزتني بصراحة :))
بحبك يا فاتيما

أحـوال الهــوى
-------------

انا اللى نفسى اسأل سؤال ...

حضرتك طيب دايما علطول
ازاى كدا ؟

:)


وجودك
وتعليقاتك تسعدنى جدا

وصباح الورد عليك

my corner
---------


روحت قريت الإستفزاز
:)

حلو قووووى
هكتب رأيى هناك بقى


صباح الفل

علي فكرة مش اي حد يقدر يكتب رومانسي
دي حقيقة علي فكرة
صعب حد يكتب رومانسي
حاولت اجرب
بتطلع مكلكعة اوى
هههههههههههههه
شوفي كدة دي يافاتيما
https://www.facebook.com/pages/%D9%85%D8%AC%D8%B1%D8%AF-%D9%82%D8%B5%D8%A7%D8%B5%D8%A7%D8%AA/142399055875365
بس قولي رأيك يعني عشان حاسس ان المكتوب فيها يعقد اصلا ومكلكع وكدة يعني
وربنا يجعلك دايما بتكتبي حلو
رومانسيا وغيره

تحيااااااتي
:)

كتبت بتاعتي
ابقي تعالي شوفيها ;)

Haytham Alsayes
---------------

ازيك يا هيثومة

هروح أقرى واقولك رأيى

بس من قبل ما أقرى وبعد ما قريت
انا مش محتاجة كلمات تكتبها
مكلكعة او بسيطة ...
عشان اعرف انك انسان حنين
وعاطفى
و رومانسى كما يفترض به
أن يكون ...

انتا جايز متعرفش تعبر
او اللغة تبقى حاجز وتحجمك ..
بس انتا بتفكرنى بحد غالى عليا قوى
ف الواقع مبيعرفش يقول كتير
لكن هوه عنده احساس عالى
وينطبق عليه وصف رومانسى
بش بشكل مختلف عن العادى

انتا كمان مختلف
كفاية يا بنى ست الكل بتاعتك
دى زى بتاعت حضرتك
بتاعت غادة عبدالعال عايزة اتجوز الله يمسيها ويصبحها بكل خير ...
كانت دايما تكتب عندها
ان كلمة حضرتك لما حد يقولهالها تتلخبط وتروح وتيجى ويكاد يغمن عليها وكدا ..
فنتا خلاص يا بنى
بست الكل دى انتا رومانسية الدنياااا
وانتهينا

:)

ربنا ما يحرمنى من طيبة قلبك
وتعليقاتك الحلوة دى

افكار مبعثرة
------------

قرينا وعلقنا يا فندم
موشكرين ع الإضافة ف مديح الكاف
ولو انها كاف مفترية شوية
:)

تسلم ايدك
وربنا يخليلنا حروفك
يا خوخة

إرسال تعليق