.

.

... دعـــوة الصـبـــاح  

Posted by: فاتيما in




 

طيب 
روح يا حبيبى 
الهى يا رب كـدا
 يكــــــرمك و يرزقـــــك
 باللى ف ليــلك و نهـارك و كــل وقـت
تفكـّرك .... بيـا


-----------------------------------
  محدش
يقــــــول
 آمييييييييين
لو سمحـــتم 
----------------------------------------------
 

This entry was posted on الخميس, يوليو 05, 2012 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the .

19 كــــلام بيطــبطـــب عـــلى قــــلبى و روحــــى

:))

صباح الفل والورد والياسمين

اومال تحبي نقول ايه
:))

ههههههههههههههههههههه

مش هقول انتى تؤمرى

امين ولد الطحاوي و لا امين ولد ابو جليل ؟:)
ههههههه

هههههههههههههه عجبتنى الدعوة اووووووووووووووووووووووووى

اللهم اميييييييييييييييييييييين

يااااااااااااااااااااارب تقبل منى وانا متوضية هههههههههه

مساكى زيك :)

كل الفعوصاااااااااااات وخالص الحضوناااااااااااااات ويارب تيجى عندنا بعد العيد والنبى وحياة العيال ورحمة ابويا وحشانى اوى :)

تيما صعب يبقى فيه زيها اتنين ولا شبهها حتى.. حنية وحب خالص.. حاجات كدا من اللي قربت تنقرض

ربنا يسعدك يا قمر

طيب بصي. انتي زعلتي مني طيب:)
لقيتك شلتي التعليقات كلها
زعلتي مني :)

صباح الغاردينيا ياروح قلبي
اممم ليه حسيتك بتقوليها بـ ألم عارفة وجعتني وماعرفش ليه بس حقولك آمين على حاجة تانية ..
آمين يبقى دايماً في حضن قلبك وتبقي أنتي ليه حياة "
؛؛
؛
لروحك عبق الغاردينيا
كانت هنا
reemaas

شمس النهار
----------


والله ما عارفة يا شمس تقولى ايه ؟؟

أصل لو قولتى آميين يبقى كدا ممكن أكون بدعى دعوة مش كويسة ...


أصل لو انا كنت بالنسباله
انسانة وحشة وعبء عليه
يبقى اللى هتفكره بيا غالبا
هتكون عكسى
وتبقى كويسة معاه وبيحبها



ولو كنت بالنسباله
انسانة كويسة وحلوة
هتبقى اللى هتفكره بيا وحشة
وقارفاه ف عيشته ..

وبالتالى الدعوة دى
50% و50% ....ومعرفش بقى

محدش يقول آمييين وخلاص
:))

ابراهيم رزق
-----------


انشالله يخليك يا ابو العيال
:))

مصطفى سيف الدين
---------------


اللى تختاره يا دوك
بس المهم متنطقش اسمه

ههههه

:)

richardCatheart
---------------

ان شاء الله نيجى
بعد العيد يا قطاقيطو

وأنا راضية تدعيلى دعوة حلوة
تنقيها كدا وانتى عارفة اللى ف قلبى
وربنا يتقبل يا حبيبتى


انتى كمان وحشتينى ى ى ى جدا

بوسات
وحضونات
وفعصـــات

وخلى بالك من دودو والنبى
انتى مش عاوزة وصاية صحيح
بس انا بقول برضو .. وكدا يعنى

MaNoOoSh
--------


ربنا يخليكى يا منوشتى
وانا مقصدش تيجى واحدة شبههى
انا عاوزاها تيجى عكسى
فتفكره بيا بقى ويترحم على أيامى
ويقول والله فاتيما كانت كويسة ..وكدهون

:))

انا منسوطة بالتعليقات بتاعتك جدا
:-*

samamasr
--------


خاااااالص والله يا إيمان
أبدا يا حبيبتى مزعلتش وبالعكس
تعليقاتك كانت جميلة وفرحتنى
أصلا انا مقصرة معاكى ومبسألش وندلة
وانتى جيتى تسألى وتطبطبى وتكتبى تعليقات كمان والمفروض أزعل ... !!!

أبدا والله
كل الحكاية انى احتفظت بالتعليقات كلها ومنشرتش منها حاجة
عشان كان فيهم خصوصيات كتير
ومحبتش انشر التعليقات العامة واسيب التانية وخلتهم لنفسى بس


معلش انتى اللى متزعليش
ونفسى تكتبلى هنا علطول
انتى بتغطسى وقافلة مدونتك
ويعنى طلى علينا هنا طيب .. ممكن ؟



نورتينى
وبوسات وحضونات ليكى
يا طيبة

ريمـــاس
--------


صباح ومساء الرضا يا ريما


مقولتهاش بألم ..
أكتر منه يعنى .. زعل
أهو مبعدش كتير بس هعمل ايه


انا قولتها وبقولها قلة حيلة
ولأن مفيش حاجة تانية اعملها
أو أقولها ...

حلوة قوى دعوتك انتى
ربنا يجعلها من حظه ونصيبه
ونصيبى معاه


كل الحب يا قلب الماس

اللى طلب تعليقه ميتنشرش
-----------------------

منتاش مقصر ولا حاجة والله
وموشكرين ع المزيكا
:)

يرضيكى ويراضيكى ربنا من عنده
:)

أزال المؤلف هذا التعليق.

ياريت والله لو إنتي ليكي فيس بوك ضيفيني بس

لو مش بتدخلي عادي:)


وربنا يكرمك ويفرحك:)

بإذن الله :)


ربنا كبير. يقربلك القريب يارب:)


المهم

خللي والدتك تدعيلك:)


احنا بندعي. لكن هي عمرها ما تنساكي وبتدعي من قلبها. أكيد واثقة من ده


خليها تدعيلك كتير وأكيد بتدعيلك وانتي ادعي


ربنا يكرمك يارب:)

أزال المؤلف هذا التعليق.

إرسال تعليق